Estruch parla a l’Ateneu de la necessitat de transformació de la religió catòlica

El sociòleg Joan Estruch va participar aquest passat dijous, dia 26, en el cicle “Catalunya, pluralitat religiosa”, organitzat per l’Ateneu Terrassenc, amb la conferència “Un cristianisme plural”.

En la seva conferència va desenvolupar …….Continua llegint →

Concert a Sant Cugat del Vallès a favor d’Oncolliga

Us informem que el proper dia 8 de març, al Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès i organitzat pel Rotary Club de Sant Cugat, actuarà la “Vella Dixieland” a favor d’Oncolliga.

Tota la informació la teniu en el pdf adjunt.

Animeu-vos a venir al concert…….Continua llegint →

Ja podeu llegir el butlletí de l’Ateneu del mes de març!

Ja teniu a la vostra disposició un nou número del nostre butlletí.

En aquesta edició, a més de les conferències i presentacions de llibres per al mes de març, trobareu un resum dels nostres tallers i cursos i també dos interessants articles. El primer sobre la simbologia del mirall, i …….Continua llegint →

Fiscalitat per a entitats, més cursos.

ajterrassaEl servei de Participació Ciutadana i Equipaments Cívics ha obert dues noves edicions del curs Fiscalitat per a entitats. Es pretén informar i formar a les diverses entitats de la ciutat sobre la nova llei 27/2014 de l’Impost sobre Societats , que comporta l’obligatorietat per a totes les entitats, sense excepció, de presentar la declaració.

Podeu inscriure’us directament per internet, a través d’aquest enllaç.