Carnestoltes, divendres 13 febrer

Centre d’Esplai Guadalhorce

Propera activitat: Carnestoltes

El divendres 13 de febrer i pel barri de Guadalhorce, a les 17:30 hores, hi haurà una rua  i més tard a les 18:15 començarà al nostre local un genial concurs.

Encara ets a temps  a apuntar-te i t’hi esperem: veuràs com ens divertim !!

ACAU necessita voluntaris!!!

L’associació ACAU té necessitat de voluntaris per a tasques de magatzem i distribució d’aliments al Rebost.

DATES I TORNS:

Les activitats es concentren bàsicament durant la setmana del tercer dilluns de cada mes, concretament:
3er. dilluns : matí  (11-14,30h) i tarda (15,30-20,30h), i divendres  de la mateixa setmana : tarda (15,30-20,30h)…………….(continua llegint)

1r. Congrés de Defensa del Transport Públic

Associació de Veïns del Torrent d’en Pere Parres

• Què s’ha fet pel transport públic des dels moviments ciutadans?
  • Quines són les principals necessitats de mobilitat?
  • Com s’organitza una mobilització en suport al transport públic?
  • Com s’ha de pagar el transport públic?

Vine a títol personal o en representació d’una entitat al 1r Congrés de Defensa del Transport Públic ……….(continua llegint)

El nostre total suport al comunicat del Comitè del CST.

Federació d’associacions de veïns de Terrass (FAVT)

En l’esmentat comunicat s’esmenten les penoses condicions que es troba la Sanitat Pública de Catalunya i les conseqüències que això té per als professionals del sector i sobre les conseqüències que té per als usuaris de la mateixa.

La situació cada any empitjora…………………..(continua llegint)