Volem Institut Aimerigues NOU pel curs 2016 JA!

Terrassa revisarà la preinscripció del pròxim curs per la baixa natalitat. Amb tot, la demanda i per tant la pressió demogràfica es manté en la Secundària i el Batxillerat, sent imprescindibles les programacions de centres d’ensenyament previstes a la ciutat.

Des de l’Associació de Veïns i Veïnes de La Maurina considerem aquesta problemàtica un tema prioritari, tal com va quedar …….Continua llegint →

Demà es presenta la “Plataforma per la Qualitat de l’Aire”

plataforma-qualitat-aireEl manifest de la ​Plataforma proposa un programa de ​govern amb 24 punts que tenen com a objectiu la reducció de la contaminació atmosfèrica.

Barcelona, 23 de març .- La Plataforma per la Qualitat de l’Aire neix de la iniciativa de diverses organitzacions d’àmbits diferents: veïnals, socials, ecologistes, científiques, d’afectats i ONG; amb la voluntat de provocar accions que portin a la millora de la qualitat de l’aire que respirem. El seu manifest fundacional planteja…….Continua llegint →