el panoràmicEns posem en contacte amb vosaltres per informar-vos que el Servei de Qualitat Democràtica de l’Ajuntament de Terrassa realitzarem, durant el mes de novembre, una recerca de la situació actual i de la realitat de les entitats i associacions de Terrassa.

En aquest sentit, ens hem posat en contacte amb l’Observatori del Tercer Sector i participarem en la nova edició del Panoràmic del 2016.

El Panoràmic és una recerca que es fa des del propi sector no lucratiu. L’objectiu és generar coneixement per enfortir les organitzacions. Està impulsada pel Consell d’Associacions de Barcelona, fruit de reflexions recollides al 2on Congrés de les Associacions de Barcelona.
Podeu consultar els resultats de la segona edició en el següent enllaç: El Panoràmic 2015.

És important que hi participeu. La realitat del món no lucratiu és variada i dinàmica, complexa i plena de particularitats. Si les entitats no participeu, no es pot saber quin és el vostre paper en el món no lucratiu de la ciutat i, per tant, la imatge quedarà incompleta.

Com podeu participar?

Necessitem que totes les associacions de la ciutat sàpiguen que s’està realitzant. Podeu difondre-ho al vostre entorn i a les xarxes socials a través de l’etiqueta #elPanoràmic.

La vostra resposta és important. Gràcies per la vostra participació!

Nova edició del Panoràmic del 2016.
Etiquetat a: