Entrada compartida per ASSOCIACIÓ EL LLIBRE DE LA VIDA

Benvolguts, benvolgudes socis i col.laboradors de l‘Associació El Llibre de la Vida,

Un any més, ens plau convidar-vos al Concert de Cloenda de l’Orquestra de Cambra Terrassa 48, previst per diumenge 27 de maig a les 18.00 h. a l’Auditori Municipal de Terrassa.

L’Associació El Llibre de la Vida a més us obsequiarà a la sortida amb un petit berenar amb galetes Trias i vi bo de la casa Ramon Roqueta.

En aquesta ocasió, l’Orquestra Terrassa48 oferirà un concert amb el títol “El cello de Bocherini”.

Si desitgeu assistir-hi, és imprescindible que ens ho feu saber (tot indicant el nom dels assistents) abans del dilluns 21 de maig. Podeu reservar les entrades tot responent aquest correu: info@llibredelavida.com

Recordeu que són limitades i s’assignaran per ordre de reserva.

Invitació al Concert de Cloenda de l’Orquestra de Cambra Terrassa 48