Entrada compartida per ASSOCIACIÓ EL LLIBRE DE LA VIDA

Avui els representants de l’Associació El Llibre de la Vida han estat rebuts per l’alcalde de Terrassa Sr. Jordi Ballart i la Regidora de la Gent Gran Sra. Mónica Polo.

En Jordi Ballart ha detscat que “Protegir la memòria ens fa millors com a societat. L’Associació El Llibre de la Vida treballa des de fa uns anys a la ciutat per donar valor als records de les persones portant a terme diverses activitats i tallers amb l’objectiu de difondre’ls i procurar que no es perdin. Avui ens han presentat la Coordinadora per a la Memòria Popular i Oral (CEMPAC) i les seves activitats, un projecte a nivell de tot Catalunya per mantenir la identitat i per preservar la memòria particular de la ciutadania. Molt bona feina!”

Estem molt contents de fer la tasca que fem i del reconeixement que hem rebut per part del màxim responsable de la ciutat on tenim la nostra seu. Moltes gràcies a l’Ajuntament de Terrassa i als seus representants!

Reunió dels representants de l’Associació amb l’alcalde de Terrassa