Arxius

Cap de setmana al Priorat

Col·lectiu d’Usuaris de la Bici SENSE PRESSES

Dissabte 16 i diumenge 17 de desembre de 2017.

Excursió de cap de setmana amb bicicleta de muntanya, organitzada pel Col·lectiu d’Usuaris de la Bici SENSE PRESSES des d’Excursionistes.cat. Estava prevista per l’octubre i ara la tornem a programar.

En aquesta ocasió, us proposem pedalar pel Priorat durant un cap de setmana sencer, fent dues rutes que tenen de punt de partida el poble de Cornudella de Montsant.… LLegir més

PLA DEL ESTANY DE BANYOLES. SANT PATLLARI. LES ESTUNES

VOCALIA DE VETERANS

Dimecres, 13 de Decembre del 2017

Descripció de la sortida: Excursió que ens permeterà gaudir de la bellesa del estany de Banyoles i de les magnífiques vistes que s´albiran des de la veina Ermita de Sant Patllari. Passejarem també entre Les Estunes o formacions rocoses, esquerdades per antics terratrémols que hi van haver a la regió.

Lloc i hora de sortida de Terrassa: Estació dels autobuses a les 7 del matí.… LLegir més

RONDA VERDA DE BARCELONA (vessant nord)

Col·lectiu d’Usuaris de la Bici SENSE PRESSES

Dissabte, 9 de desembre de 2017

Excursió diürna amb bicicleta de muntanya, organitzada pel Col·lectiu d’Usuaris de la Bici SENSE PRESSES des d’Excursionistes.cat. En algunes ocasions l’hem fet de nit i, per petició dels habituals, ara la programem de dia.

L’itinerari previst comença a l’exterior de l’estació de Torre del Baró. Per l’avinguda de Vallbona arribarem a la zona de la Trinitat Nova i baixarem per la Via Júlia fins a Can Dragó.… LLegir més

5a etapa. BERGA – SANT QUIRZE DE PEDRET – GIRONELLA

VOCALIA D’HISTÒRIA

RUTA DEL LLOBREGAT (Berguedà – Bages – Baix Llobregat)

Diumenge, 3 de desembre de 2017

5a. etapa d’aquest cicle que té com a fil conductor el Llobregat, el qual seguint des del naixement fins a la desembocadura, després de recórrer prop de 200 km.

En aquesta ocasió visitarem -entre altres elements d’interès- el nucli històric de Berga, i les esglésies de Sant Quirze de Pedret, Sant Vicenç d’Obiols, així com el Pont de Pedret i el nucli de Gironella.… LLegir més