Començar l’any amb una bona organització digital és començar l’any amb bon peu. Mitjançant totes aquestes eines que ens presenten des de Xarxanet, podreu organitzar correctament la vostra associació.

El 2019 ja ha començat i segurament heu repetit un mantra que us segueix de fa anys: «ens hem d’organitzar millor». I és que pel correcte funcionament de les associacions, és cabdal que tingueu una bona organització. Que sigueu ordenats i ordenades, vaja! Tenir tota la documentació arxivada, tenir una agenda per anotar les dates claus de les activitats o tenir llibretes per anotar anotacions, idees o pensaments.

Però en ple segle XXI és obligatori que l’organització de la vostra entitat sigui majoritàriament digital. Ja no té sentit tenir llibres de socis i sòcies, quan això ho podeu fer en un full de càlcul al núvol. Tampoc té sentit guardar únicament els estatuts en format paper, ja que possiblement els necessiteu per tramitar subvencions i els heu de tenir sempre al vostre dispositiu.

A continuació trobareu tota una selecció d’eines digitals que us ajudaran a organitzar digitalment la vostra entitat. Així podreu començar el 2019 amb bon peu!

10 eines digitals per organitzar el 2019