Preinscripcions

Encara no teniu un certificat digital per fer tràmits amb les diferents administracions en nom de la vostra associació?

Amb l’entrada en vigor de la nova Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones jurídiques (entitats, associacions…) estan obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.

Les entitats inscrites al Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes, com a entitats jurídiques sense ànim de lucre que sou, esteu obligades a relacionar-vos electrònicament amb les Administracions i per tant a tenir un certificat digital.

Des del Servei de Qualitat Democràtica de l’Ajuntament de Terrassa oferim aquesta formació sobre els certificats digitals.

L’objectiu és que conegueu els certificats digitals de diferents administracions, com fer-los servir, els passos per l’obtenció del certificat digital de representant de persona jurídica, i identificar serveis i material d’ajuda per a les associacions en aquesta temàtica.

• Què és un certificat digital i per què és important?
  • Quin tipus de certificats digitals existeixen?
  • Tràmits electrònics amb les diferents Administracios que podeu realitzar
  • Quin certificat digital he de sol·licitar per a la meva entitat?
  • Com sol·licitar el Certificat de Representant de Persona Jurídica de la Fábrica Nacional de la Moneda y Timbre FNMT?
  • Gestió del certificat: Suspensió, renovació, modificació…

Quan?

• Dimecres 27 de maig de 17:30 a 19:30

On?