Convocats els Premis de Civisme 2020

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies convoca una nova edició dels Premis de Civisme que tenen com a objectiu estimular i premiar accions, treballs, innovacions, entitats i persones que, des d’àmbits professionals i franges d’edat ben diferents, tractin

Subvenció de mesures de suport a projectes singulars per a la reactivació socioeconòmica COVID-19 per a empreses cooperatives

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies obre la convocatòria d’aquesta línia de subvenció adreçada a les empreses cooperatives. Convocant: Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies Data de publicació de la convocatòria: Dimarts, 23 Juny,

Subvencions d’accions de cooperació al desenvolupament en l’àmbit de l’acció humanitària 2020

L’AECID, com a resposta a la COVID-19, convoca subvencions per a organitzacions no governamentals de desenvolupament. Convocant: Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea y Cooperación. Agencia Española de Cooperación Internacional para el Desarrollo (AECID) Data de publicació de la convocatòria: Dimecres,

Oberta la línia de subvenció del Programa Treball i Formació Joves tutelats i extutelats 2020

El Servei Públic d’Ocupació de Catalunya obre convocatòria de subvencions amb la finalitat de facilitar experiències professionals a un sector de població jove, especialment vulnerable, com són els joves tutelats i extutelats per l’Administració de la Generalitat de Catalunya, per

Subvencions del Dipsalut per a l’acollida i la inclusió social de joves en risc d’exclusió 2020-2021

El Dipsalut convoca subvencions per a entitats sense fànim de lucre, ajuntaments, consells comarcals i ens que depenen de la demarcació de Girona que hagin realitzat o tinguin previst realitzar projectes i/o accions destinades a l’acollida i la inclusió dels

Subvencions per a la producció d’espectacles i d’exposicions relacionats amb la cultura popular i tradicional 2020

L’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural convoca subvencions per donar suport a la producció de nous espectacles d’arrel tradicional i a l’organització d’exposicions relacionades amb la cultura popular i tradicional catalana i aranesa. Convocant: Generalitat de Catalunya. Oficina de Suport

Subvencions per a desplaçaments fora de Catalunya per dur a terme activitats i projectes relacionats amb la cultura popular i tradicional 2020

L’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural convoca subvencions per donar suport econòmic a entitats culturals que es desplacin fora de Catalunya per promoure el coneixement de les diferents manifestacions de la cultura popular i tradicional catalana i aranesa. Convocant:

Subvencions per a la implantació de sistemes voluntaris de gestió ambiental 2020

El Departament de Territori i Sostenibilitat convoca subvencions amb l’objectiu de fomentar la implantació dels sistemes voluntaris de gestió ambiental. Convocant: Generalitat de Catalunya. Departament de Territori i Sostenibilitat Data de publicació de la convocatòria: Dijous, 18 Juny, 2020 Termini

Subvencions per a programes de voluntariat a la xarxa de Parcs Nacionals 2020

El Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico convoca subvencions per a la realització de programes de voluntariat als parcs de la xarxa estatal, així com als centres i finques adscrits al Organismo Autónomo Parques Nacionales. Convocant: Ministerio

Subvencions de l’Ajuntament de Terrassa a projectes i activitats d’acció socioeducativa o de suport per a infants i famílies en situació de risc, curs 2020-2021

L’Ajuntament de Terrassa convoca subvencions per a la realització de projectes o activitats dirigides a infants i a adolescents menors de 18 anys en situació de risc/vulnerabilitat, així com per a la promoció d’activitats dirigides a fomentar en les seves

Subvencions destinades a contractar joves en pràctiques per a entitats del sector del lleure educatiu 2020

Subvencions a activitats amb càrrec a l’assignació tributària de l’IRPF 2020

El Ministerio de Sanidad, Consumo y Bienestar Social obre la convocatòria anual de subvencions en l’àmbit de les competències de la Secretaría de Estado de Servicios Sociales e Igualdad, per a la realització d’activitats d’interès general. Convocant: Ministerio de Sanidad, Consumo y Bienestar Social

Noves convocatòries de subvencions

Sessions formatives sobre la convocatòria de subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis 2020

Vols conèixer la convocatòria de subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis  2020? Des del servei de Qualitat Democràtica de l’Ajuntament de Terrassa et convidem a participar en aquesta sessió amb l’objectiu d’informar-vos sobre: Requisits i terminis

Subvencions a entitats destinades a la realització de programes d’interès general amb càrrec a l’assignació IRPF 2019

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies convoca subvencions a entitats destinades a la realització de programes d’interès general, amb càrrec a l’assignació tributària del 0,7% de l’impost sobre la renda de les persones físiques de les comunitats autònomes,

SUBVENCIONS – Millora i adecuació de locals estables d’entitats esportives, culturals o socials sense afany de lucre

S’ha fet l’aprovació inicial de les bases específiques que han de regir l’atorgament de subvencions, en règim de concurrència competitiva, adreçades a la millora i adequació de locals estables d’entitats sense afany de lucre de caire cultural, esportiu o social.

SUBVENCIONS – Projectes i activitats per a entitats de l’àmbit de polítiques socials

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies convoca subvencions de projectes i activitats per a entitats sense ànim de lucre de l’àmbit de polítiques socials, amb establiment operatiu a Catalunya. Convocant: Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies Data de

INFOGRAFIA – Com obtenir un certificat digital de representant de persona jurídica de la FNMT?

La vostra entitat necessita un certificat digital de representant de persona jurídica per realitzar tràmits amb l’administració? Hem realitzat una infografia que explica el procediment de sol·licitud i obtenció d’un certificat digital de representant de persona jurídica expedit per la

Sessions formatives sobre la convocatòria de subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis 2018

Vols conèixer la convocatòria de subvencions per a la realització de projectes, activitats i serveis  2018? Des del servei de Qualitat Democràtica de l’Ajuntament de Terrassa et convidem a participar en aquesta sessió amb l’objectiu d’informar-vos sobre: Requisits i terminis

Nova convocatòria ajuts per a la millora de la participació interna de les entitats sense ànim de lucre

Creieu que les persones vinculades a la vostra entitat participen poc?
Penseu que a les assembles vénen poques persones?
Teniu por que la Junta actual no es pugui renovar per manca de candidats?
Si us trobeu amb aquestes o altres situacions similars, potser podríeu revisar i millorar la participació interna de l’entitat. Llavors us pot interessar aquesta convocatòria.